2016. január 30., szombat

Minden kezdet nehéz

Nagyon kezdő vagyok ezen a felületen. Bloggerként nem vagyok újonc, eddigi törzshelyemet, a Nolblogot valamilyen titokzatos ok miatt felszámolják. Mostanáig nem kerestem másik helyet, láttam sokféle javaslatot, de egyik se ejtett rabul, itt viszont mintha esélyt látnék arra, hogy akár otthon is érezhetem magam. Egészen biztosan ügyetlenkedni fogok kezdetben, de talán belejövök idővel, ha meg nem, hát többet is veszített már a világ. Sablont is kellett volna választanom, de elmulasztottam, nem tudom, utólag lehet-e pótolni, majd kiderül.
Nem ismerem az itteni társaságot, azt se tudom, hogy van-e itt társaság vagy teljesen esetleges a látogatók érkezése. Egyelőre tehát csak puhatolózom, ez most egy próba, ha sikerrel járok, folytatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése